18 sty 2014

Przedstawiam książkę "Ilustrowane bajki o zwierzętach". Wydawnictwa Olesiejuk.

Strony: 352, Format: 15,5x20 cm 
  • Rok wydania: 2010
  • Wydawnictwo: Olesiejuk
  • Oprawa: oprawa twarda wypełniona gąbką

 Co w środku? W środku dziesięć historyjek o zwierzętach z całego świata. Opowiastki zabawne i pouczające, jednak najbardziej zachwyciły mnie ilustracje. Ładne, przyjemne, cieszą oko małego i dużego. Na nich właśnie uczymy się, gdzie jest piesek i gdzie ten piesek ma oko. 

 Nie byłam przekonana do tego zakupu ze względu na cenę. Bo co to może być za jakość za 15 zł. Jednak pierwsze przewertowanie książki w sklepie, a potem na spokojnie już w pieleszach domowych przekonało mnie ostatecznie. Przeczytaliśmy do te pory pierwszą historię. Młody oglądał obrazki, pokazywał palcem interesujące go rzeczy, które ja z kolei nazywałam. Myślę, że z czasem to będzie fajna pozycja na dobranockę.


 Ilustracje serio przyciągają wzrok, a do każdej historii rysował je ktoś inny. I widać, że lisek, to lisek, a piesek to piesek. 




0 komentarze:

Prześlij komentarz